Değişim ve İade prosedürleriniz nelerdir?

Satın aldığınız ürün yada ürünlerinizi, teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde değişim ve iade işlemi için geri gönderebilirsiniz.İade sürecinde kargo bedeli iade edilmez siparişinizin tutarı iade edilir. Kapıda Ödeme ve Havale'de iade yoktur ve değişim tüm ödeme tiplerinde mevcuttur.Siparişinize uygulanan kampanya indirimi mevcut ise indirim tutarı siparişinizden düşülerek iade işlemi sağlanır.
Kapıda Nakit ve Kapıda Kredi Kartı siparişlerinde iade yoktur, Değişim vardır.

Değişim ve İade işlemini nasıl yapabilirim?

cooshee.com.tr sağ üstte yer alan 'Hesabım' bölümünden 'Siparişlerim'e' gidin.

‘Kolay İade’ butonuna basın. İade edilecek ürün ve iade nedeni seçin.

Aynı üründen birden fazla satın aldıysanız iade edilecek ürün adedini de seçmeniz gerekir.

Sipariş numaranızı not alın ve WhatsApp destek hattından iade kodunuzu talep edin.

İade edilecek ürünleri tek bir pakete koyun. Paketi iade kargo koduyla birlikte MNG Kargo’ya kargoya teslim edin. Kodu vermeniz yeterlidir, ayrıca bir İade adresi belirtmeniz gerekmez.

Değişim veya iade kargonuzu başka bir kargo firması ile göndermek isterseniz kargo ücretinin sizin tarafınızdan karşılanması gerektiğini unutmayınız.

 

Yurtdışından verdiğiniz siparişlerinizin değişim ve iade işlemleri tarafınıza aittir. Kullanılmış, tekrar satışa sunulamayacak şekilde zarar görmüş ürünlerin değişim ve iade işlemi gerçekleştirilememektedir.

İade işlemlerinde kesinti gerçekleşiyor mu?

 

Ürünlerin size ulaşması amacıyla ödediğiniz Kargo Ücreti ve Kapıda Ödeme Hizmet Bedeli iade edilmemektedir.

 

 

 

 

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR